Компанія Поліграф груп є сертифікованим сервісним центром Pantum
Політика післяпродажного обслуговування Pantum
1.Загальні положення:
Усі продукти принтерів Pantum та їх допоміжні продукти чи похідні, придбані чи передані через звичайні канали продажу Pantum за кордоном, які мають проблеми, перелічені у відповідних законах і нормах про захист прав споживачів і інтересів, усе це в експлуатації.
2. Зобов'язання:
На підставі законів і нормативних актів про права споживачів, пов’язаних із продажем національного продукту та захисту інтересів, для забезпечення якісного післяпродажного обслуговування можна виконати відповідні персоналізовані налаштування.
Примітка: лише послаблення коригування обсягу послуг
3. Визначення послуги:
3.1. Період заміни: протягом гарантійного періоду, авторизований сервісний центр визнає помилку нетехногенного характеру, посилання на відповідні закони та нормативні акти, послугу можна замінити, час заміни становить 7 днів з дати продаж продукту з дійсними рахунками-фактурами в обмін на нову машину,
3.2. Гарантійний термін: Період часу, протягом якого виробник обіцяє надати клієнту безкоштовний ремонт і технічне обслуговування у разі поломки через проблеми з якістю, на продукт зазвичай діє гарантія протягом одного року з дати продажу (за умови виставлення рахунку-фактури). ) .
4. Заміна:
(1) Якщо протягом гарантійного періоду принтера виникне збій у роботі, зазначений у посібнику з технічного обслуговування, уповноважений сервісний центр визнає його нетехногенним збоєм, і протягом 7 днів із дати продажу продукту, заміна нового принтера з відповідним сертифікатом продажу
(2) Після закінчення терміну заміни, але ще протягом гарантійного терміну, авторизований досвідчений центр Pantum або авторизована сервісна станція Pantum надає клієнтам безкоштовні послуги з технічного обслуговування.
5. Гарантія:
(1) Під час гарантійного періоду принтера, інструкції з технічного обслуговування, зазначеної в несправності, кінцевий користувач може використовувати відповідний сертифікат продажу в Pantum Authorization Service Experience Center або Pantum Authorization Service Station, безкоштовний ремонт після виявлення нетехногенної несправності
(2) Після закінчення гарантійного терміну, після оплати клієнтом ремонту принтера, за оплачене місце, постачальник послуг для видачі сертифіката технічного обслуговування може продовжити гарантію на 30 днів (стане гарантійним періодом) .
6. Перелік ПРОДУКЦІЇ ПІСЛЯПРОДАЖНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН:
Тип |
ПН |
Гарантійний термін |
Головна машина |
Принтер |
Рік з дати покупки (включно) |
|
Картридж |
Через рік із дати покупки (включно),підтвердження гарантії посилатиметься на політику |
Примітка: Гарантійний термін, зазначений у цій таблиці, відповідає річному гарантійному терміну. Якщо закони приймаючої країни містять спеціальні вимоги до післяпродажної продукції, закони та нормативні акти приймаючої країни мають переважну силу.
7. Сертифікат післяпродажного обслуговування:
A) Протягом терміну дії послуги споживач має право на ремонт і заміну відповідно до цих положень.
B) Якщо сертифікат про придбання не може бути наданий, відповідно до номера корпусу машини (SN) вкажіть дату заводу + 90 днів для терміну дії служби дати початку безкоштовного обслуговування.
Термін закінчення служби: дата закінчення служби стосується часу, коли клієнт доставляє машину в сервісний центр і повертає машину клієнту після ремонту. Час відпустки слід вирахувати.
8. Порушення якості Гарантійний термін:
У період дії послуги, наприклад проблеми з якістю принтера, ремонтник безкоштовно ремонтує. Ремонтник гарантує, що відремонтоване обладнання принтера може нормально використовуватися понад 30 днів, а в разі збігу гарантійного терміну перевагу матиме довший термін.
9. Гарантійний термін заміни:
Після заміни термін дії The Adjuster принтера обчислюється заново з дати заміни. У продавця в акті купівлі зворотний підпис із зазначенням дати заміни.
10. Платне обслуговування:
У наведених нижче випадках Pantum та його сервісний центр не надаватиме безкоштовні гарантійні послуги, пов’язані з техобслуговуванням повинні обґрунтовано стягувати з кінцевих клієнтів матеріали та плату за обслуговування
(1) Понад термін дії служби;
(2) Відсутній сервісний сертифікат або дійсний сертифікат покупки, за винятком тих, які можуть підтвердити, що товари принтера відповідають терміну дії послуги;
(3) Пошкодження, спричинені неправильним використанням або технічним обслуговуванням виробу відповідно до інструкції з експлуатації виробу; збій або пошкодження, викликані неправильним встановленням, експлуатацією або використанням у робочому середовищі, не призначеному для продукту
(4) Пошкодження, спричинені приватним знесенням або приватним ремонтом; Ремонт і модифікація ремонтних станцій і сервісних центрів, не авторизованих Pantum;
(5) Несправності або пошкодження, спричинені використанням некваліфікованих або неоригінальних картриджів Pantum або спільних серверів
(6) Несправності, несумісність або невідповідності, що виникають внаслідок використання в країнах, де немає закупівель
(7) Попадання рідини, вогкість або цвіль;
(8) На додаток до основних частин обладнання, перелічених у законах і нормативних актах, допоміжні частини та інші частини обладнання вийшли з ладу;
(9) Через пошкодження, викликані форс-мажорними обставинами;
Додаткова примітка. Деякі зміни в політиці Machine Service, пов’язані з коригуванням політики компанії, мають переважну силу відповідно до останньої політики компанії.
11.Примітка:
1. Принтер виробляє тепло, дим, запах, ненормальний звук та інші обставини, негайно відключіть живлення та зв’яжіться з інформаційним персоналом.
2. На принтері немає інших елементів. Якщо принтер не використовується протягом тривалого часу, витягніть вилку з розетки.
3. Витягніть вилку з розетки, коли поблизу грімить про всяк випадок. Якщо він підключений до мережі, існує ймовірність пошкодження пристрою.