ОРЕНДА ПРИНТЕРІВ ТА БФП У ЛЬВОВІ

Платіть тільки за надруковані сторінки згідно системи Покопійного друку

Замовити Покопійне обслуговування

Що входить у систему Покопійного друку

  • Принтер або БФП в залежності від потреб клієнта

  • Планове сервісне обслуговування, включаючи вартість роботи і запчастин

  • Поставка катриджів для забезпечення безперервного друку

  • Надання обладнання на час ремонту

  • Швидке реагування на заявку

Варіанти принтерів та БФП

Canon lbp 6670

Модельний ряд

Canon lbp 6670

Xerox WorkCentre 3345DNI

Модельний ряд

Xerox WorkCentre 3345DNI

KYOCERA ECOSYS M2040dn

Модельний ряд

KYOCERA ECOSYS M2040dn

Замовити Покопійне обслуговування

Покопійне обслуговування

«Покопійне обслуговування» - одне з найбільш надійних засобів оптимізації витрат на друк і паперову роботу взагалі.

Покопійное обслуговування (він же «MPS - Managed Print Service») являє собою комплексне обслуговування друкарської техніки, при якому клієнт оплачує тільки окремо надруковану копію / сторінку. Під копією варто розуміти одну сторінку формату А4, яка є фактичним результатом роботи апарату: роздрукована на принтері, отримана по факсу, скопійована за допомогою копіра і т. Д. (Якщо ви надрукували з двох сторін аркуша, це будуть вже дві копії).

На всіх нових моделях друкарської техніки (копірах, принтерах, БФП) встановлено лічильник вироблених копій. Існує два способи зняття показань лічильників: ручний і автоматичний. При ручному методі просто роздруковується сторінка конфігурації друкувального апарату. Це найвірніший спосіб, але не дуже зручний, а дані, отримані подібним чином, складно враховувати в автоматичному режимі.

Є і другий варіант: різний софт для моніторингу принтерів (PrintMonitor, PaperCut, Printer Activity Monitor, SNMP Discovery і багато інших). Всі ці програми показують кількість надрукованих аркушів, кількість тонера в картриджі, приблизний термін заміни картриджа і багато іншого. Цей призначений для роботи в мережі.

Впровадження в організації аутсорсингу друку - якісно новий рівень обліку процесів друку, перехід з площини абстрактного в площину конкретного.

Це зовсім інший підхід, що дозволяє в набагато більшому ступені задіяти унікальні компетенції постачальника друкованих послуг:

По-перше, майже завжди покопійние контракти укладаються з конкретним угодою про рівень послуг (SLA), де чітко прописується час реакції постачальника, терміни виконання робіт і усунення проблем.
По-друге, вас більше не цікавлять кількісні характеристики картриджа - скільки копій він надрукував. Мимохідь варто зауважити, що мало хто веде цю статистику.
По-третє, при такому форматі обслуговування ви маєте право разом з провайдером зафіксувати якість друку, яке мусить виходити на виході.
При такому підході фігурують і описові та кількісні характеристики. З'являється можливість не тільки грамотно налаштувати процеси друку всередині організації, а й всебічно і всеосяжно оцінити роботу свого постачальника

Довіряйте роботу професіоналам

Поліграф груп

  • м.Львів,вул.Лемківська 15