Принтер або БФП в залежності від потреб клієнта
Планове сервісне обслуговування, включаючи вартість роботи і запчастин
Поставка катриджів для забезпечення безперервного друку
Надання обладнання на час ремонту
Швидке реагування на заявку
Модельний ряд
Модельний ряд
Модельний ряд
«Покопійне обслуговування» - одне з найбільш надійних засобів оптимізації витрат на друк і паперову роботу взагалі.
Покопійное обслуговування (він же «MPS - Managed Print Service») являє собою комплексне обслуговування друкарської техніки, при якому клієнт оплачує тільки окремо надруковану копію / сторінку. Під копією варто розуміти одну сторінку формату А4, яка є фактичним результатом роботи апарату: роздрукована на принтері, отримана по факсу, скопійована за допомогою копіра і т. Д. (Якщо ви надрукували з двох сторін аркуша, це будуть вже дві копії).
На всіх нових моделях друкарської техніки (копірах, принтерах, БФП) встановлено лічильник вироблених копій. Існує два способи зняття показань лічильників: ручний і автоматичний. При ручному методі просто роздруковується сторінка конфігурації друкувального апарату. Це найвірніший спосіб, але не дуже зручний, а дані, отримані подібним чином, складно враховувати в автоматичному режимі.
Є і другий варіант: різний софт для моніторингу принтерів (PrintMonitor, PaperCut, Printer Activity Monitor, SNMP Discovery і багато інших). Всі ці програми показують кількість надрукованих аркушів, кількість тонера в картриджі, приблизний термін заміни картриджа і багато іншого. Цей призначений для роботи в мережі.
Впровадження в організації аутсорсингу друку - якісно новий рівень обліку процесів друку, перехід з площини абстрактного в площину конкретного.
Це зовсім інший підхід, що дозволяє в набагато більшому ступені задіяти унікальні компетенції постачальника друкованих послуг:
По-перше, майже завжди покопійние контракти укладаються з конкретним угодою про рівень послуг (SLA), де чітко прописується час реакції постачальника, терміни виконання робіт і усунення проблем.
По-друге, вас більше не цікавлять кількісні характеристики картриджа - скільки копій він надрукував. Мимохідь варто зауважити, що мало хто веде цю статистику.
По-третє, при такому форматі обслуговування ви маєте право разом з провайдером зафіксувати якість друку, яке мусить виходити на виході.
При такому підході фігурують і описові та кількісні характеристики. З'являється можливість не тільки грамотно налаштувати процеси друку всередині організації, а й всебічно і всеосяжно оцінити роботу свого постачальника